Alive & Well

2009-04-23 @ 19:44:51

Idag flödade lite inspiration och jag kände för att blogga! Wow lixom...>_< Eller är det kanske för att jag vill att Linda ska gå till jobbet - blir rik - köpa mig en fin present... Ha, vad vet väl jag om mitt undermedvetna ^_~

Jag lever i alla fall och mer än väl! Min själ blir alltid extra lycklig efter att jag svettats loss på linedancekryssningen som äger rum i april varje år. Ultimatmegajävlasuperfuckingåsm! Det är så sant som det är sagt och skrivet. I år kändes dansandet ännu bättre vilket kan bero på: a) kryssningen var länge, 40 h istället för 23 h b) eftersom kryssningen var längre hade vi även tid att ta oss en hel del drinkar -det är så svårt att dansa linedance med alkohol i blodet c) Riga var en riktigt pissig stad så man insåg snart att hade man varit kvar på båten och dansat så hade man haft 235245 gånger roligare.

Nöjd är jag hur som helst. Och en äkta strike till mig i år igen! It never fails! 4:e gången jag åker båten och även denna fick jag komplimanger för mitt dansande! Asch, jag är ödmjukt lagd. Jag kan ärligt säga att det inte är för att jag har en grym teknik, snarare för att jag en egen stil med 100% glädje som svämar över. Det är sant, så sägs det i alla fall ^^ Nu är det bara dags att börja öva lite fler roliga danser som man såg på båten. Och jag funderar även på att koreografera en egen dans. Om jag orkar... >_<

Hur som helst är det träning som gäller. Nästa lördag(2/5) är det westernridningensdag och då ska vi dansa i parken medans hästarna står och skiter och käkar gräs. Danslistan har jag gjort så det är fan perfekt. Och sen är det marknadsafton snart också. Då ska vi uppträda där med. Dags för uppvisningsgruppen att ta i tu med vilka danser som ska vara med där.... Just jävlar, det är ju jag som ska fixa det ja! Tooorbjöörn - hjääälp! ^^

Nog om dans. Jag har precis kommit hem från en god middag på Antep med mor och far. Godgodgod mat och superservice! Me like big time! Och ni skulle sätt glassen man fick till efterrätt - MUMS!

Och igår la jag pussel. Ett IKEA-pussel. Det såg ut så här när det var färdiglagt:

Hur nöjd som helst är jag, efter allt slit, och nu är ALLA kartonger uppackade. ÄNTLIGEN. Så nu är jag verkligen inflyttad! Och på torsdag har jag inte längre ett boende i Kalmar. Åker ner till södern på söndag efter jobbet och sen är det bara städa, städa, skriva kontrakt, städa, städa, som gäller!

Men nu blir det nog lite träning.
Peace and love!

Ps. I'm fucking back!

Kommentarer
Postat av: Linda

FUCK YEEEEEEEEEEEEEEEEAH, Äntligen blev min dag lite ljusare ^^

Nu jag har äntligen något att läsa och (bilder) att titta på ;D

Tack du är bäääst :D

2009-04-24 @ 10:31:20

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0