Det var det hela

2009-04-24 @ 20:02:41
Skönt. Nu är lägenheten städad och allt iordning tills minikalaset imorgon. Fatta, det blir smörgåstårta! Onyttigt till tusen och förjävligt gott <3



Okej, det ser inte så där superroliga ut just nu, men garnerningen kommer imorgon och då kommer de se hur smarriga ut som helst! Perfekt.

Annars sitter jag här och funderar på att läsa på lite inför morgondagens första dag på det gyllene M:et. Ska bli intressant att se hur detta går. Fast lite grinig är jag allt. Man får inte ha långa naglar och inte heller nagellack. Typiskt för mig som älskar båda delarna. Så nu sitter jag här med nedfilade fjuttar till naglar, urtråkiga utan minsta lilla lack. Inte ens genomskinligt. Japp, jag är så fåfäng att jag sörjer mina naglar... >_<



Happ, nu blev jag hungrig också. Kanske dags för lite middag..?

Trevlig freda allihop!

Kommentarer
Postat av: Ajlin

Du får visst ha långa naglar, bara du håller dem rena och snygga. Du kommer däremot inte VILJA ha långa naglar. Du kommer märka att det blir rätt äckligt och opraktiskt, de kommer bara gå av. Nagellack får du ju självklart ha, bara inte på dina arbetspass. Det är bara att ha en liten flaska remover och din favoritfärg i handväskan så är det bara på-av-på efter ditt arbetspass.

2009-04-26 @ 16:43:15
URL: http://ajlin.blogg.se/

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0