the Reason Calmare still looks beautiful

2009-04-28 @ 21:12:30


Underbart varmt har det varit här i söder. Inte direkt jättesoligt, men naturligtvis drog jag på mig solbrillorna ändå, men jääkligt varmt. Nästan lite kvavt. Men det var sjukt najs ♥ (göööh, vad mycket 08 det lät om mig nu...) Till råga på allt sitter jag på Spotify och lyssnar på Stockholmssången också, vad har hänt lixom >_<

Har hunnit med att träffa lite folk också, lite var dock ordet. Men ändå, fyra vänner är fler än ett rum och kök! Och så vackert det är här när körsbärsträden blommar, så underbart och rosa! Det är det som gör Kalmar så underbart, när det är så här fint och varmt. Sen finns det massa baksida också, som är anledningarna till att jag flyttade hem. Men Kalmar kommer alltid ha en speciell betydelse för mig. I alla fall så länge denna extra lilla känsla finns kvar. Den Riktiga anledningen till att mina känslor svallar. Speciell för mig.

 
Och här var bilden egentligen tagen på kanadagässen men de blev lite små kanske... Kåren ligger strax till höger om det gula huset som syns på bilden. Där har det varit mycket roligheter och massa drag. Och jag älskade dem alla... typ >_<

Kalmar, Kalmar, Kalmar. Vad kan jag säga? You still look gReat. ^_~

Peace!

Kommentarer
Postat av: pelle

Vad händer i Kalmar? Vanlig semestertripp som gäller eller hur rullar det?

2009-04-29 @ 18:14:04
URL: http://pellespersonliga.se

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0