crispalicious.

2009-07-21 @ 12:20:29

Igår böjd jag på den här nya smaken från OLW, riktigt jäkla god ska jag be att få meddela. Påminner om Sourcream & Pepper fast med mindre "stark" eftersmak. En ny favorit kan man säga. Fast jag är chipsoholic så jag håller mig borta från dem ändå.

Annars om ni är sugna på andra mer underliga smaker så bör ni åka till England där Walkers finns. De har de haft en tävling där man kunnat rösta fram sin favorit av nedanstående smaker. 

Builder's Breakfast: Bacon, ägg, korv och bönor
Cajun Squirrel: En spännande blandning...?
Chilli & Chocolate: Chilli och choklad
Onion Bhaji: Lök bhaji
Crispy Duck & Hoisin:  Stekt anka med hoisinsås
Fish & Chips: Fisk och pommesfrittes

Sugna eller? Och vinnaren av dessa underliga smaker blev: trummvirrvel, tam tam tam tam tam tam --> Builder's Breakfast! Själv känner jag mig lite skeptisk till den där smaken. Får väl prova nästa gång jag hälsar på i Englandet!

Eller vad sägs som blåa chips
 eller röda
eller helt enkelt en potpurri av olika fina färger och potatissorter
allihop från Terra Chips

Jag håller mig nog ändå till Olw och Estrella, eller vad sägs? Vilken är din favoritsmak?


Nog om chips nu dock. Jag ska leka taxi och ställa upp för min farmor.
Peace peeps!

Kommentarer
Postat av: Hilal

ååh va sugen jag blev på chips nu :D

2009-07-21 @ 14:09:27
URL: http://hhilals.blogg.se/

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0