en lång dag.

2009-07-19 @ 15:36:24
Söndagar har aldrig varit min favoritdag, ärligt talat har det alltid varit veckans sämsta dag enligt mig. Helgen är över och sen börjar jobb/skola annat slit. Inget har öppet och det är bara tråkigt så där allmänt. Nu jobbar jag både helger och veckor så jag har ingen större koll på dagarna faktiskt. Men idag är det söndag i alla fall och den här dagen har varit hsyterisk och jobbig. TUR att jag bara jobbade ett kort pass annars hade jag blivit helt knäckt i bollen. Jag började klockan 10.15 och så var det tomt på hela Donken, tre bilar i driven på 40 minuter i stort sett. TOMT. Sen slog det till. Från cirka 11 tills jag slutade vid 14.30 så var det kaos. Kö, kö, kö, kö, kö. Helt vansinnigt. Usch. Som sagt: tur att det var en kort dag för min del.

Och allt detta folk på grund av det halvtråkiga vädret ute. Suck. Igår var det så mysigt och soligt, varför ska solen försvinna så jäkla fort för? Det ska tydligen bli regn i veckan också, hallå?! Det räcker med regn nu.


Mer sol till mig så jag får mer brun hud ^^

Nej, ska ladda inför badminton ikväll. Vart är min fotmassage? Hm...

Kommentarer
Postat av: ♥ novembersara - det lilla extra.

Har lagt till dig med :D

2009-07-19 @ 15:50:51
URL: http://novembersara.blogg.se/

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0