en lyckad dag.

2009-07-29 @ 23:06:49
Idag har varit en mycket trevlig dag. Den började rätt tråkigt med städning men med en sådan start kunde det ju bara bli bättre. Först blev det
 Fika!
Fast inte hemma hos mig utan på Landkrabban. Grymt najs, förutom de där jävla fåglarna som bajsade på mig och Gutte. -_-

Sen gick vi hem till Curt i det rosa huset och spelade
Hann bara med tre stycken olika sporter men jag vann i alla fall över Gutte i alla tre grenar. HAHAHAHA! 
Sen var jag dock tvugen att åka till
ranchen
Där vi red lektion. Gick riktigt bra faktiskt. Ska ut imorgon också för en snabb sväng i skogen för senare imorgon ska jag gå och titta på

Med Danne. Fast det blir den svenska versionen, det är den enda som går i vår lilla stad. Plus att Danne sa att han inte förstår annars, hinner inte med texten. Eller vänta, sa jag hur gammal han är? Dubbla min ålder så får ni se på saker ^^

Ni har jag skapat ännu ett meningslöst och även otroligt fult blogginlägg. Tack för mig!
Peace

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan RÄkor

Fult blogginlägg? Äh, det är innehållet som räknas ju!

2009-07-30 @ 11:55:20
URL: http://alltutom.blogg.se/

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0