en sån där som alla andra.

2009-07-10 @ 00:40:09
Dagens outfit. Snacka om att jag är medströms just nu, men ibland kan man väl få vara det. Speciellet jag som har en ny kamera jag måste ju få utforska alla nivåer av våran relation, eller hur? Shit, här låter jag som en superkrävande brud, eller? Eller? Eller?


Egentligen är ju faktiskt inte bilden för just att visa min grymma outfit. Den här bilden är trots allt tagen klockan 23.20 när jag kom hem från 7 timmar av pommesångor. Fresh! Jag gillar iaf resultatet -> en bild! Good God, underbart, jag kan lägga upp bilder på bloggen igen. Nu är det verkligen liv i luckan.

Puss och godnatt!
(jag kör en liten bild för att ni inte ska kunna se all olja som gojsat sig in i min extremt vackra hy ^_~)

Kommentarer
Postat av: -MeMilly-

du är tillagd :)

2009-07-10 @ 08:37:49
URL: http://memilly.se

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0