ma-ma-ma-ma-ma.

2009-07-09 @ 14:56:59
Som ni förstår av rubriken är jag på väg till jobbet, för det framgick väl väldigt tydligt vart jag jobbar. Nästan vecka kommer dessutom de lila till jobbet så då måste jag nog byta sida och bli kund en stund, supersiza och ta med mig skrovmålet och glaset hem! Jag måste ha de lila, det bara är så. En sån där psykiskstörning ni vet.

Nikon och jag utforskar varandra var dag som går, verkligen megaintimt vill jag lova. Eller nej, det där lät fel. OBS jag är inte någon smyg/mjukporr fotograf om ni trodde det nu! Igår blev det dock en insikt för mig hur man sköter bländare och slutare för att inte få en enbart svart bild, mycket roligare om man ser motivet. Det är i alla fall min åsikt. Snart ska jag väl slänga upp en blid och en ny header dessutom. Anledningen till att det inte blitt någon ny header ännu är för att jag inte har några bilder och jag har inga bilder eftersom min gamla kamera pajade och jag inte har lärt mig min nya ännu. Ni ser, allt är ihopt vävt i universum.

Fast jag ska åka till jobbet nu. Visste ni förresten att chicken tasty är typ en av de bästa idéerna McD. någonsin fått?

Peace!

Kommentarer

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0