med lite hjälp.

2009-07-15 @ 23:36:21


Ja, den ska ju se ut som den här ovan, men som ni ser så har det blivit lite fel i headern. Det beror på mitt minne. Jag kom inte ihåg hur många pixlar det var. Ajaj. Men det ska jag fixa imorgon, nu är det nog pysslat för idag.

Vill tacka två kära läsare som kom med konstruktivkritik värd att använda! Som ni ser så ligger inte längre rubriken klistrad intill kanten, mycket bättre faktiskt. Hade inte ens tänkt så långt faktiskt, så tack Peter och Pelle! (ja, Pelle, om du klickar på länken så kommer du komma till din egna blogg, det är så det fungerar ^_~) Förresten, vem är du Peter? Jag är lite nyfiken faktiskt! ^^

Å andra sidan när jag skulle fixa rubriken så förflyttades även sidospalten bort och iväg, förstod inte riktigt vad som hände. Vilket ledde till att jag var tvungen att pilla om på alla avstånd och det slutade med att headern inte riktigt räckte till. Jag sa fixa som sagt. Kul att den gillades i alla fall, då är vi tre om den saken!

Sov så gott alla där ute på nätet!
Peace!

Kommentarer
Postat av: camila

Svar ; oh tack :) Så snällt av dig<3

2009-07-16 @ 00:58:53
URL: http://iamcamila.blogg.se/
Postat av: Peter

Ja, vem är jag egentligen? :) Kanske inte någon som du känner till direkt, jag hittade ju hit mest av en slump när jag surfade runt på lite bloggar. Har ingen egen blogg i dagsläget (har försökt ett par gånger, men de brukar av någon anledning ganska snabbt dö ut) men gillar att läsa diverse bloggar. Jobbar som webbutvecklare om dagarna (därigenom mina tips på det området). Vill du veta något mer får du gärna fråga. :)

2009-07-16 @ 02:51:27

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0