photo fun.

2009-07-16 @ 23:03:26

Yes, jag älskar närbilder. Mest för att jag känner att det är lätt att expremintera med vinklar på nära håll, men jag vill lära mig att göra intressanta perspektivbilder också. Det kommer väl hoppas jag. Hoppas, hoppas, hoppas. Sen gillar jag skarpt inställningen där man själv får leka med bländare och slutare, därav olika exponering av blommorna. Kul, kul, kul. För mig i alla fall.

Ledig dag imorgon så jag räknar kallt med att det blir soligt och supervarmt så jag kan bättra på brännan som håller på att ge med sig! SOL tack!

Peace peeps!

Kommentarer
Postat av: angelica - den snabbast växande ungmamma bloggen just nu!

vilken fin blogg du har=) här stannar jag gärna och läser! Kanske tycker du att min blogg också är värd att spana in? I så fall kanske vi kan lägga till varann på bloglovin?=)ha en bra helg!=)

2009-07-17 @ 11:33:47
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: Ebba

sv; tack så mke! Fin blogg! Hurre det med dej?! Vad fina foton du tar! ;D

2009-07-17 @ 19:59:50
URL: http://ebbanermark.blogg.se/

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0