what a beautiful day.

2009-07-30 @ 23:05:40
Alltså, den här dagen har varit bra. Mucho bra. Molto bene, så att säga. Först ett jobbpass på futtiga 3,5 timmar med lagom med mycket besökare. Skönt skönt. Även om det var någon nisse där som skulle hålla koll när Lina körde upp ett skift. Jobbigt, betyder typ tidtagning och så vidare. Men det gick fan bra idag. Äntligen börjar det gå snabbare och snabbare och jag var sååå trevlig idag så. Ja, tills jag insåg att min frukost var för dålig för att hålla mig på topp tillräckligt länge...

Sen blev det en härlig tur ut till ranchen och rida lite med familjen D. Trevligt trevligt. Nina blev som tokig när vi kom ut på åkern och det var alldeles fritt fram att galoppera hur fort som helst. Galet men roligt. Fast det blev en snabbvisit eftersom jag skulle iväg på bio.

Bion var skoj. Rolig rolig. Blev en extra boost eftersom Danne var snäll nog att bjuda mig till och med. Fast jag var där sist. Hur fan det gick till kan man undra. Jag som låg minst 15 minuter före i tidsplanerigen och ändå var han där först! Sen var han till och med så snäll att han körde mig hem till Curt där det blev Wii och fika. Wee wee.

Äh, nu äter jag middag. MMMmm

Kommentarer
Postat av: Foki

svar: Ja :) jag kommer ihåg det också! Hehe den är verkligen jättesöt ^^ känns som att jag kmr att äta rostat bröd varje dag liksom! =)



Ha det bra =)

2009-07-31 @ 23:02:03
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: karin

ja, islandshästar är bäst. :)

2009-08-01 @ 00:20:32
URL: http://karinmattson.blogg.se/
Postat av: pelle

Jobbar du på Donken än?

hur rullar det för dig? :D

2009-08-02 @ 14:11:09
URL: http://pellespersonliga.se

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0