Att köpa lycka

2009-05-07 @ 17:18:11
Jag var ju till den stora staden här om dagen med mor och far, det blev som sagt lite smått och gott.
Har hört molto bene saker om denna bok. Ska bli intressant att börja sluka den. Men jag får väl bärga mig ett par dagar så att jag har något att läsa på planet när jag beger mig till det engelska landet.
















Inne i denna tuffa butik där man till och med får söta kvitton så bjussade mor min på ett par jeans. Najs indeed!


















 And then a cup of Kitty ^^

Sånna här inlägg blir det när jag känner att jag inte har bloggat på ett tag men inte heller har något vettigt att komma med. That's it. Det är så mycket ändå. Men info of today: Nothing Else Matters med Metallica går i tretakt=den kan man ha till uppvisningen för att visa linedancevals. Inte illa inte...

Middag! Som tydligen ska staplas på höjden... Hm!

Kommentarer
Postat av: saza

titta där! najs blogg du har! jag vill oxåååå ha sån där fin header med bilder å grejer! men kan ju nada :( hur göööör man?

;) kommer du till bartömningen eeeeller?? :p

puss

2009-05-07 @ 18:13:56
URL: http://saza.blogg.se/
Postat av: pelle

Men vad fan, vad efter jag är. Ska du till england?

2009-05-10 @ 20:44:30
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Foki

aah vilken söt kopp :)



svar: tack så jättemkt för den fina komplimangen :) Jättesnällt sagt av sig ^^ & jätteglad blir jag :D



Kramar från Foki :)

2009-05-21 @ 11:05:15
URL: http://foki.blogg.se/

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0