Vad man inte vet...

2009-05-05 @ 18:49:30
Hur kan man ha missat att jag rider? Jag som alltid hänger på ranchen.... Hm...^_~

Jag har fått dille på mat. Mer än vanligt. Alltså jag försöker lära mig att göra lite ny spännande mat. Och sen försöker jag att lägga upp det lite atraktivt och inte bara skopa upp det som mattanterna gör. Det går hyfstat. Förutom att jag måste springa till affären varje dag eftersom jag inte äger alla ingredienser. Vissa saker finns inte ens i affären. Ricottaost? Finns det i ditt ICA? På mitt finns det i alla fall inte.

 Gårdagens middag, hyffsat snyggt upplagt i alla fall! Nu är det dock dags för dagens middag!

Kommentarer
Postat av: Småbloggskommentatorn

Hej, en fråga från mig som inte är van vid att blogga på blogg.se: Brukar det ta lång tid innan ens inlägg dyker upp? Ex på kvällen då det är många som bloggar?



Puss!

2009-05-05 @ 20:52:16
URL: http://www.metrobloggen.se/bloggk
Postat av: pelle

När man ska fota mat, fick jag lära mig på hotell- och restaurang, så ska man bygga matten på höjden ;D ett tips bara.

2009-05-07 @ 00:05:48
URL: http://pellespersonliga.se

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0