CLJ, for ever and ever and ever.

2009-11-19 @ 00:37:31
Passar på att smöra lite nu ifall L går in här och kikar imorgon. (nej då, hon brukar inte alls kolla bloggar när hon jobbar) Har haft en underbar kväll med L och J. Världens bästa tjejer! Kan inte vara utan dem, absolut inte för ens en liten sekund. Underbart. Med dem kan man dela allt möjligt och även det omöjliga. Skönt att få berätta lite spännande grejer som man inte kan berätta för vem som helst, japp jag gillar att skvallra jag! Åh, ni är världens bästa och vackraste varelser!

Jag älskar er båda ♥
Uhm, den enda bra bild där båda finns med på samma kort. Äh, ni äger vilken bild som helst så den duger mer än väl! (Det är alltså de två vackra kvinnorna jag syftar på...)

Peace

Kommentarer
Postat av: Lindaste

AAAAAH chris du är den bästa! Inte bara förgyller du min dag med att ge mig något att läsa och titta på, du ger mig även den bästa av komplimanger :D

Du är den bästaste ^^ ♥

2009-11-25 @ 16:19:54

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0