going on.

2009-11-25 @ 21:49:29
Nu är det nedräkning på gång. Bara 5 dagar kvar. FEM ynka små dagar och sen drar MD3 till Spanien! Hörde ni det? SPANIEN. Barcelona!!! Hej och hå vad roligt vi ska ha det. Och ja, vi ska ju lära oss saker förstås.

Tills dess roar jag mig med att gå på bio imorgon. 2012, ska bli spännande men ändå, gillade trots allt inte The Day After Tomorrow, så man kan egentligen undra varför jag ska se den här filmen. Ja, men jag är konstig det säger alla och alltid! Vill bara bevisa att det är sant också. Plus att jag ska utnyttja min månadensanställda biobiljett jag fick för ett par månader sen. (insert skryt, lol) På fredag blir det fredagsfikamys, så det så. Hörru Lindaste, jag vet att du läser så du kommer väl? Ta med twister också! För på lördag blir det fest. Igen. Hej och hå, jag behöver åka till Spanien för att komma bort från festerna. Ja, det är sant, det blir bergis mindre fest i Spanien än här hemma i 27 a...


Äh, dusch var det ja! Har precis avverkat 2009 års sista danspass, snyft!

Kommentarer
Postat av: Lindaste

SJÄLVKLART läser jag :D Jag kanske kan kika förbi en stund :D och självklart kan ni låna mitt twister, själv åker jag till daaaaalarna xD

GAAAAAH jag kommer sakna dig när du är borta ;D

LÖÖÖÖV ya Biääätch xD (HAHA fråga INTE)

2009-11-26 @ 09:55:58
Postat av: Erica

Nice med Spanien! :D

2009-11-26 @ 12:59:44
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: sannie

ha en fin dag :)

2009-11-27 @ 01:40:13
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0