En till hade ju inte skadat.

2009-10-18 @ 02:03:57
Jag har en tanke om att det kanske skulle vara en bra grej med alkolås på bloggar också? Typ som alkolås på mobilen. Jag känner måååånga som skulle kunna behöva det. Menar då inte i första hand mig själv utan alla andra människor runt omkring mig. Ja, eftersom det tydligt syns att jag kan stava helt rent. Jag är inte så onykter, hade jag alkolås på bloggen skulle jag utan vidare få skriva i den! Att allt är så rättstavat kan också ha att göra med att jag använder googlecrome som rättstavar åt mig! Men ändå.
Kvällen har varit najs, riktigt najs. Okej, kanske lite femtehjulet varning, men va fan! Jag VISSET att Du borde följt med, jag visste det! Fast jag ska inte klaga, jag har haft riktigt kul! Alldeles för kul kanske... Dags att spara pengar inför nästa helg... Då blir det fest utan dess like, synd bara att jobbet ska komma sen på söndagen. Oh, well nu är jag visst en helg i förväg. Dags att bromsa och ta dagen som den kommer. Carpe Diem, liksom!
Peace!

Kommentarer
Postat av: pelle

Du är alltså full i detta nu, när det här skrevs? ;D

2009-10-18 @ 11:56:53
URL: http://pellespersonliga.se

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0