Under helgen

2009-10-05 @ 20:18:33
Jag tävlade i helgen, va så jävla snygg i min nya skjorta som förövrigt är mycket mer lila i verkligheten. Annars så gick tävlingen åt helvete. Hästen ville helt enkelt inte, så är det ibland. Eller alltid om man pratar om den här hästen. Men men, kvällen blev mer lyckad kan jag lova. Mycket mer lyckad. Eller ja, okej, skavsår så att man blöder är kanske inte så lyckat men det lider jag mest av nu i efterhand.
Ja precis, lördagen var mycket lyckad måste jag säga. Mer sådant åt folket tycker jag allt. Ja, förutom skavsår, mer sådant åt killar så de kan få förståelse om hur mycket vi tjejer lider när vi tvingas promenera kring hela stan...
Peace!

Kommentarer
Postat av: pelle

hahah , du låter som AmandaVarDet ;P "den här skjortan är med lila i verkligheten" ;D

2009-10-05 @ 21:31:20
URL: http://pellespersonliga.se

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0