Fredagsmys fungerar inte med Törnblom...

2009-09-25 @ 17:51:06
Vet ni vad?! Jag är klar nu! Aldrig mer den där jäkla skitboken. Ska ge bort den i julklapp eller nått. Kanske skicka den som present till någon lurad jäkel. Okej, sen att jag har gjort massa markeringar i boken... det är en annan femma. Å andra sidan är det inte så många markeringar eftersom jag enbart strök över det som var "bra". Alltså typ 5 markeringar på 210 sidor. KRÄÄPPPPP!
Nu laddar jag min fjärde tvättomgång, yepp ni läste rätt. Jobbigt bara att det inte finns fler ställen att hänga tvätten på. Det är alldeles för fuktigt ute för att något skulle kunna torka där. Hm, får väl ta och hänga lakan som gardiner...
Ge mig fredagsmys nu då då! Det är jag fanimig värd! Tänk på att jag ska jobba kvällspass i helgen. BÅDA dagarna. Det är LÖNING. Kill me now.
Alternativt ta mig tillbaka till förra helgen när vi levde loppan i Norrköping! Fy fan vad kul vi hade! Tack CissiElvin för att vi fick komma på inflyttningsfest till er. Länge leve Norrkan!

Kommentarer

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0