Vad är det här? Hjälp, någon som vet?

2009-09-26 @ 11:22:42
Helgen är över. Det känns så för min del i alla fall. Nu är det dags för två dagars jobb. Suck. Okej, inte allt för långa pass men ändå. Ikväll slutar jag 23 och imorgon 22. Skönt att pluggandet är klart i alla fall.
För övrigt är det någon som kan hjälpa mig och mina vänner med mysteriet från Norrköping. När vi gick förbi en kyrka så hittade vi ett träd som hade dessa konstiga kapslar hängandes i sig. Inuti var det som en röd liten kula och inuti den var det som ett lite majskorn. Någon som vet vad det är? Vi behöver hjälp för vi kan verkligen inte släppa det! Det är i alla fall inte ett olvon, vad än några vill tro...
Okej, den var inte sådär brun och skruttig. Mer i den ljusrosa/ljusgröna färgen, men någon hade den i fickan hela dagen så då blev den lite ledsen.
Berätta! Är det någon som vet? Hjälp!!!
Peace

Kommentarer
Postat av: pelle

Det där i trädet är till för att hålla spökfåglar borta. En lokal tro som bara finns i Nkpg. Alla är besatt av den.



"typ":P



Hata TH (<3<3<3<3<3<3<3)

2009-09-26 @ 17:05:53
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Kristin

Jag är rätt säker på att det där faktiskt är olvon. Här är en länk som bevisar det: http://tinyurl.com/2g9mqh

2009-09-26 @ 19:43:21

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0