abstinens.

2010-01-21 @ 23:02:48
Jag har kommit över de där första dagarna. Då det är som värst. När abstinensen gör så att man skakar, inte kan koncentrera sig och så att man blir irriterad. Det känns bättre nu, men inte helt okej. Jag kan bli lite knäpp när jag inte får min drog! Vilket får mig att inse att jag är beroende. För beroende. Därför var det dags att sluta. Dags att sluta tugga tuggummi.


Det här är min favoritdrog! Okej okej, det är ingen drog men jag är beroende, haha! Så nu, med stora påtryckningar från andra håll, med andra ord inte helt självmant, så har jag slutat. Tanken är att jag ska tugga tuggummi igen men inte så mycket som jag gjort på senaste tiden. Det är dags att sluta när man får magkatarr och ont i tänderna. Erhm. Det här gör dock att jag istället borstar tänderna flera gånger om dagen. Det har också gjort att jag äter mindre ofta. Vilket hänger ihop med att jag känner ett ytterst starkt behov av tuggummi efter mat. Fan vad kasst! Suck. Jag hoppas jag överlever denna situation....
Jag är på skrivhumör! Dags att plocka fram blocket tror jag. Ja, för jag älskar att skriva, men kreativiteten måste finnas där också. Det gör den nu!
Peace!

De säger att jag bör fly dig som elden
Endå är du den jag litar på mest...

Kommentarer
Postat av: pelle

Hahah, jag undrade var det var för heroin du skrev om i början av inlägget. Men hey, för mycket tuggummi är inte bra. Bildar tandsten och shit!

2010-01-24 @ 11:54:30
URL: http://pellespersonliga.se

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0