Måndag.

2010-03-15 @ 11:34:36
Jag trodde att det kanske inte skulle bli måndag efter den här helgen. Tydligen kunde det bli det ändå. Inget fel med det, spännande och roliga saker på gång till kommande helg. På lördagen blir det en liten kickoff på Ålandsbåten med dansarna, favorit i repris från förra året. Ska bli trevligt trevligt för därefter så blir det lite partajande hos mig. Inget stort pådrag pga begränsad budget, men en stunds hemmadrickande sitter väl aldrig fel..?

Fast mina dansande vänner ser inte alltid ut så här, men de är alltid lika underbara! Hej hå vad vi ska gunga båten, eller hur?

Okej, nu är det trots allt bara måndag, så det är väl tyvärr ett par dagar kvar tills helgen men ändå. Kanske det borde få dröja lite till tills kommande helg. Det blir lite svårt att toppa den helgen som varit. Helt ärligt, hur ska det gå till? Helt superbra har det varit torsdag-söndag. Vilket alltså innebär mer än en helg kanske. Äh, min helg började på torsdagen eftersom vi var lediga i fredags från skolan.
Det finns så fina människor runt mig för tillfället, het fantastiskt hur bra man kan må ibland. Eller ibland, jag har mått väldigt bra en längre tid nu faktiskt. Yey me! ^_^ Passade Nisse fredag-lördag, han är så snäll så snäll. Och tur är väl det så att man kan få hjälp att passa den lilla hårbollen. Fin fint med hundpassarsällskap! Lyckades till och med laga en ätbar middag och sedan blev det mys för hela slanten, så det så. Mys i flera dagar faktiskt. Helt perfekt!
Men nu är det måndag som sagt. Vad har den att erbjuda? Handla mat och kanske ramla omkring i skidbacken... Jag säger då det...
Peace

Kommentarer
Postat av: Malin

...men vi dricker alltid bara mjölk som synes :-) Japp, gunga båten ska vi om den inte gungar av sig själv! Det är så härligt att läsa att du mår så bra...det smittar av sig :-) Kram

2010-03-15 @ 15:31:15
URL: http://malinfeldt.blogg.se/
Postat av: pelle

Well hej, finlandsfärja? KUL! Kan du inte filma lite trashigt folk som brukar hänga där? Skulle vara kul att se :D

2010-03-15 @ 21:41:19
URL: http://pellespersonliga.se

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0