Solen skiner igen.

2010-03-22 @ 12:57:39
Totalt irrelevant bild...
Men varför var det tvunget att trilla ner mer snö från himmelen? Räckte det inte med den som redan täckte marken? I lördags var det underbart skönt ute med solsken och sen på söndagen så bara stormade det till! Som tur var så höll jag mig inne i värmen, inget behov av att lämna lägenheten i snön inte. Till och med hämtpizza körde vi med så vi behövde inte ens ut för att köpa söndagsmiddagen, onlinepizza.se mycket bra mycket bra (de har till och med csnrabatt där!)
Lördagen var i alla fall topp topp! Började med kickoff på båten mellan Kapellskär och Mariehamn med dansgänget. Konfererande, god mat och massa skratt, precis som det ska vara. Sedan bar det av hem till 27 a för hemmafest med ALLA. Ja typ alla. Det händer sällan  att så många av mina vänner kan närvara på samma plats vid samma tid. Vi lyckades i alla fall ganska bra denna lördag, jag är imponerad! Och rolig roligt hade vi, mycket bra mycket bra!

Joda, så städa fick man ju göra på söndagen, men det var inte så farligt. Mest flaskor att plocka bort och glas att diska och popcorn att plocka upp från golvet. Det är som det ska vara efter en redig hemmafest! Mer sådan åt folket! Och fler såna här söndagar åt mig! Söndagar brukar vara den värsta dagen i veckan för min del men den här söndagen, precis som den förra, var underbar. Som det ska vara. Mys med andra ord.

Det har jag också löst, eller vi kanske det heter.... Jag funderar så mycket ibland, läser mellan rader som inte finns. Onödigt i detta sällskapet för ärligheten är så rakt igenom så det blir för enkelt för mig att se den. Underbart när du kan ta emot mig med öppna armar när jag bara trillar på mina egna fötter för att jag försöker skaffa ett fotfäste som baserats på antaganden. Det finns inget bättre i världen än när en annan person lyssnar, förstår och tröstar. Så som du. Jag känner inget tvivel längre. Inte alls. När du kan tala om för mig att en framtid visst finns och att du inte ska någonstans på länge och att jag får säga precis vad jag vill till vem som helst. Det är då jag slutar andas och undrar hur jag lyckades trilla rakt in i famnen på någon så underbar som dig.


Peace!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ahh...söta, söta...ni är så söta! :-)

2010-03-22 @ 14:46:44
URL: http://malinfeldt.blogg.se/
Postat av: Lindaste

AAAAAAH jag avlider i min kontorsstol. ÅH du gör mig så lycklig med din lycka! Är så toppen glad för din skull ^^

2010-03-23 @ 11:33:26

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0