Sluta gnällchf

2011-01-19 @ 22:43:54
Om man blir dum i huvudet utan socker
Om man måste äta kolhydrater för att kunna överleva
Om man inte kan träna om man inte äter pasta, potatis, bröd
Hur fan kan man då vinna OS-guld??? Go Björn Ferry!

Nej, jag kör inte på LCHF just nu. Gjorde det ett tag och jisses vad med massa smarriga grejer man fick i sig! Det jag där emot gör är att äta så lite kolhydrater som möjligt. Och då får folk för sig som ovan. Ge upp! Det är bara bullshit att jag inte skulle kunna träna utan kolhydrater! Kände mig ALDRIG snurrig i huvudet bara för att jag lät bli socker under ett par månader. Varför skulle jag? Och nej, jag har inte blivit dummare. Jag tycker inte om potatis. Ris är tråkigt. Pasta är onödigt. Då kan jag väl lika gärna få äta min broccoli? Tar igen det sen med ett glas vin ;) Skämt å sido så tycker jag att de som inte provat LCHF ska hålla truten innan de säger att vi dör utan socker. Om nu inte Ferry går och dör imorrn... Vore tråkigt på alla hans framgångar han gjort med hjälp av strikt LCHF-kost.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-13 @ 04:12:42
URL: http://djurförsäkring.net

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0