Ännu lite till!

2010-12-21 @ 17:09:42
Vecka 3: -1, 7
Totalt: -4, 7
Det kändes ju riktigt jäkla bra att väga in sig idag! Woho! Så nu är det bara 1, 3 kg kvar tills nästa guldstjärna, det borde jag hinna på en vecka. Mitt mål är att jag får ta och unna mig lite brunhet när jag fått två guldstjärnor. Uppnådde det första delmålet, sådant som alla har, och fick då ett måttband. Tack tack, det hade jag inte innan så ny kan jag mäta också. Spännande! Gymmet kändes också grymt bra eftersom jag lyckades öka alla vikter idag. Lite resultat är ju aldrig fel. Har dessutom hunnit med en ridtur också, mysigt värre. Snart är det julklappsfika med vännerna ♥

Kommentarer
Postat av: OLIVIAWESTERN

Nu är jultävlingen avslutad. Kolla vem som blev vinnaren! :)

2010-12-22 @ 20:35:24
URL: http://oliviawestern.blogg.se/

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0