Även en dålig vecka kan vara bra.

2010-12-28 @ 23:59:59
Äntligen har jag fått till storleken på bilderna....

Här ovan har ni inte enbart resultatet av vad som händer när jag är uttråkad - nagellack!!! Utan även antal kilon jag hade bestämt mig för skulle vara borta innan det nya året firades in. Ett mål jag satte när jag skrev in mig den 30/11 -10. Trodde kanske jag var lite för ambitiös och egentligen att jag inte riktigt skulle nå fram. Skam den som ger sig.

Vecka 4: -1,8
Totalt: -6,5


Sååå nervös jag var idag när jag ställde mig på vågen. Massor av slarv under juldagarna med mat mat mat godis och alkohol. Till råga på allt hade jag bara hunnit träna en gång också. Så jag trodde att det skulle vara ett mycket dåligt resultat. Fatta min glädje när det vart minus 1,8 kg! Helt sjukt. Supertaggad inför nästa vecka och målet på 10 kg börjar närma sig...

Kommentarer

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0