dagsplugg.

2009-08-25 @ 16:39:17
Jag har för mycket att plugga. Men jag kan berätta en sak för er. Som en extremt försoffad grottmänniska så har jag inte fått tummen ur röven för att se den supermegajättesuperdupermegahäftiga filmen Twilight. Inte förrän i söndags. Och det här är min åsikt:
-Överskattad
-Jobbigt filmad (hopp hopp hopp hopp)
-Extremt tråkiga dialoger
-Gäsp
-Dock med vissa snygga effekter
Ja, och så har ju skolan börjat! Det är grymt kul för övrigt och mycket att hålla reda på. Så blogga ligger inte på högsta prio! Verkliga livet kändes lite viktigare... Om ni nu inte är intresserade av att veta att jag blivit månadens anställd, kul för mig. Äh... nu ska jag på bh-party! Jepp, det är så weird som det låter. Japp.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Lindaste

YEY månadens säljare congratz! ;D

Jag har inte heller sett den filmen men ALLA som sett den (bortsett ifrån dig) säger att den är super bra. GAAH måste väl se den antar jag.

Hoppas BH-partyt ägde! :D

2009-08-26 @ 10:06:40

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0