det var en sen en.

2009-08-05 @ 00:13:04
Äntligen hemma från jobbet. Okej, har varit hemma i 20 minuter, men ändå. Mina fötter är trötta, hur ska de orka de följande tre dagarna? Skorna vill fortfarande inte sitta bekvämt, när fan blir de bekväma? Hallå!? Annars så har jag gjort en upptäckt: päron milkshaken är sjukt god. Mmm, synd att den försvinner snart, precis när jag upptäckt den...

Men min favorit dricka (alltså utan alkohol dåra ^^) är nog ändå detta: 
Sprite och frysta bär, mesta dels hallon. Yummie! Uppfriskande och kallt och mums helt enkelt. 

Nu vill jag sova.
Peace!

Kommentarer
Postat av: Lindaste

Hellu, päron shake GAAAH när försvinner den? Den här veckan bergis. Den har varit framme en gång tidigare för ett bra tag sedan, tror det var donken som hade den. Då upptäkte jag den på söndagen och på måndagen skulle den vara borta xD

2009-08-05 @ 14:05:48
Postat av: isabelle

hejsan x) jättesöt blogg <3 vill du vara med i utlottingen av en header? bara kolla på min blogg, de enda du behöver göra för att vara med är att följa min blogg via bloglovin <3

2009-08-05 @ 14:09:26
URL: http://vaniline.blogg.se/

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0