greetings from me.

2009-08-02 @ 22:56:06
"En såndäravahetere greetings from italy, tack".
"Asså jag vill inte ha en glass där till min greetings from italy!"
"Vad får man till den dära greetings from italy?"

Lektion 1:
Kampanjen heter "Greetings from Italy" alltså, inte hamburgaren utan KAMPANJEN. Okej?! Är det så svårt? K-A-M-P-A-N-J-E-N

Lektion 2: 
Kampanjen som heter "Greetings from Italy" är INTE en hel meny utan skylten visar bara alla de olika produkterna som ingår i kampanjen.

Lektion 3:
Det är en vanlig jävla hamburgare som man kan få med meny = tillbehör + dricka. Hallå, kom igen!

Lektion 4:
Hur irriterad och grinig eller hur högt du än skriker så kan jag inte magisk trolla fram produkter som tagit slut. Jag svär, man får inte lära sig sådana trix under introduktionen. Men tro mig, kunde jag trolla skulle jag ge alla surnissar en groda i truten! Visa lite respekt för fan!

Lektion 5:
Jag förstår att det är jobbigt att bära på en bricka med endast skräp på. Det är trots allt extremt jättelångt till sopnedkasten. Brickor är även extremt tunga och svåra att kontrollera i handen. Hemskt vilket jobb det måste vara...

Lektion 6:
Nej, alla som jobbar på Donken är inte dumma i huvudet. Det är inte ett intagningskrav att du ska ha ett iq under 42. Vi visar inte våra skolbetyg så att de sedan kan välja de med flest IGn. Om det verkar som att vi inte förstår så är det för att du som kund är otydlig och allmänt tappad efter vagnen. Det är faktiskt sjukt jobbigt att lyssna på folk som gnäller.

Ibland är folk bra konstiga. Igår var en hemsk jobbardag men idag var folket på riktigt bra humör. Det gillar vi. Första öppningen för min del, klockan 07.30. Men jag överlevde och dagen flöt på riktigt bra! Imorgon är det en ledig dag och sedan blir det fyra dagar med kvällspass. Me like much mer än frukostpassen i alla fall.

Peace, och kom ihåg det ni lärt er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha! Härligt inlägg :D lite halvt bittert.. men vafan, folk får lära sig att visa lite respekt för de som jobbar.

2009-08-03 @ 14:49:17
URL: http://moggi.blogg.se/
Postat av: Ajlin

Ojojoj. Du kan inte ens föreställa dig hur mycket idioter du kommer möta under din tid på McDonalds. Siffran är astronomisk.

2009-08-04 @ 12:46:29
URL: http://ajlin.blogg.se/

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0