Barca, good and bad.

2009-12-10 @ 18:33:22
Det fanns både bra och dåliga saker med Barcelona som sagt. En av de mycket sämre sakerna var de underliga männen som råkat glömma sina fruar och barn nu när de befann sig i ett annat land. Mycket sämre som sagt. En av mina kära klasskamrater lyckades fånga mig av misstag på en bild där man tydligt kan se vad jag tyckte om dessa män. Storyn är alltså att den arm ni ser är hans (läs: sliskiga gubbens) och han "pratade" (läs: skrek högt eftersom vi var på en klubb med hög musik) med mig i ungefär en kvart (läs: de längsta minutrarna av hela mitt liv). BLÄ (läs: fyihelvetesåjävlajobbigtochotrevligtjagtroattjagvillslåhonomhårt)
Så nej, det är inte så att vi har en trevlig mysstund eller vettigt kommunikations utbyte. Han är snorfull och jag skitlack. Vackert va? Visst ser jag sjukt imponerad ut? Herregud.

Kommentarer
Postat av: pelle

ey, men vilka jävla slimeo! vad sa han till dig då?

2009-12-10 @ 19:45:55
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Anonym

På 'rom bara! Äckelgubbar...urk!

2009-12-10 @ 20:53:54
URL: http://malinfeldt.blogg.se/

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0