Looking back on yesterday.

2009-12-30 @ 20:29:49
Jag kan inte riktigt förstå att det snart är 2010. Vad hände? Vart tog 2009 vägen? Speciellt sista delen av 2009 har bara rasat iväg. Man får väl helt enkelt ta och göra sig en kort årskrönika eller vad man nu ska kalla det... Bara för att alla andra gör det!

Årets plugg: TEC, ky-utbildning projektledare mötesdesign

Årets jobb: Måste bli på gyllene måsen, slår i alla fall varuplockning med hästlängder

Årets musik: Markus Krunegård ska bli min man! Prinsen av Peking förgyller min dag ♥

Årets film: Inglorious Basterds, ligger väldigt högt upp. Även om jag såg den igår...

Årets festival: Way out West! Hands down, sen var jag inte heller på någon annan festival... men ändå!

Årets resa: England slår Barcelona utan problem. Jag älskar det engelska landet!


Årets WTF?!: Jag börjar äta kött efter 8 år. Åter normal ^_^


Årets stora grej: Jag blir singel och det sker ett ramaskri över facebook. Ni vet facebook styr våra liv trots allt.


Årets irritationsmoment: När inte vänner kan uppskatta förändringar. Time changes, people!

Årets bästa: Alla nya vänner jag fått! Genom plugget finner man fina människor att vara galen med. Från dansen kan man hitta vackra personer att ta med sig till sitt liv utanför alla shufflar. Sen har vi de där som finns där bara ändå och som är sjukt jävla bra de med!

Årets mest lästa blogg: Pellespersonliga.se För att den är roligast, bäst skriven och så bra helt enkelt.



Peace out så kanske vi ses i dimman av 2010. Nej, jag lovar inga förändringar för jag är tillräckligt bra som jag är!


Kommentarer
Postat av: MUFFINSMARTIN

Ja exakt :D

2009-12-31 @ 01:02:16
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: pelle

Nä men, spank you very much! Kul att höra! Fast... jag har varit i en svacka de senaste veckorna. Det är jävligt illa. För din skull ska jag rycka upp mig ;)



gott nytt på dig förresten!

2010-01-01 @ 17:32:22
URL: http://pellespersonliga.se

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0