Ute i vimmlet.

2009-12-13 @ 20:35:02
Vi överlevde helgen, trots diverse kaos! Mitt badrum är så jäkla rent nu. Detta kommer endast av att någon spillt ut massa hallondrink över hela väggen och toalettstolen. Jag som älskar att städa. Fy och fan. Men men, jag överlevde i alla fall helgen. Plus till fredagen, lite minus till lördagen. Även om den här fina bilden är från lördagen. Det var när det fortfarande var lugnt.

Annars har jag en ny favoritlåt, tack Lindaste! Den passar mig perfekt för tillfället...

Kommentarer
Postat av: Malin

Underbar låt! :-D

2009-12-14 @ 08:17:27
URL: http://malinfeldt.blogg.se/
Postat av: Lindaste

Haha det vet du chris ^^. Vi får ta en myskväll och pressa den låten ;D Kisses <3

2009-12-14 @ 11:19:07

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0