En död på en nystart

2009-07-07 @ 00:11:13
Jag tog nyss och dödade min andra blogg. En blogg jag inte rört på hur länge som helst. Alltså: dags att döda det som kan googlas på mitt riktiga namn så att det inte kan sparka mig i ändan en molnig dag. Eller liknande.

Tillbaka med full kraft och styrka. Lögn! Men fick ett plötsligt infall av att skriva något. Fast det var så länge sedan jag skrev sist och blogg.se ser ju inte alls ut så som jag lämnade det! Vad har hänt? Finns det någon som kan berätta för mig vad som skett medans jag varit sken-blogg-död? Kanske beror min återuppståndeles på att jag imorgon ska dra en shoppingrunda och förhoppningsvis komma hem med en Nikon mer? Vem vet. Min andra kamera har i alla fall gått i totalstrejk och en ny kamera är bra mycket roligare än att laga den gamla. Som dessutom börjar bli för gamal och inte värd att laga. 

Eller så beror detta inlägg enbart på att jag inte har något vettigare att göra.

Peace!

Kommentarer
Postat av: pelle

Hahah, blogg.se's startsida har uppdaterats en aning. men andas lungt, snart vänjer du dig ;)

2009-07-07 @ 12:35:33
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Banana

Länge sedan sist!!

2009-07-07 @ 16:52:48
URL: http://annabanan.blogg.se/

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0