ett nytt förhållande.

2009-07-08 @ 12:56:26
Det här mina damer och herrar, detta är min kamera! Eller nej, det här är inte min kamera men det är en bild på en kamera av samma model. 

Ja tänk, jag har blivit med Nikon. Det är kärlek på högnivå. Fast det är klart, kanske är det för tidigt i vårat förhållande att tala om kärlek, jag menar vi träffades ju faktiskt igår. Å andra sidan så går vårt förhållande frammåt med blixtsnabba sjumilakliv. Igår vid 11-tiden introducerades vi genom en bekant till p6000 och sedan så tog vi oss vidare genom stan hela dagen hand i hand. Sedan igår kväll lever vi även tillsammans. Det här kallar jag produktivt! Undrar om vi kommer kunna säga de tre magiska orden snart. Jag känner på mig att "älska" inte ligger mig allt för långt i från hjärtat.

Tyvärr måste lägenheten städas något så desperat! Måste leka hundvakt torsdag-måndag så jag ska åka iväg hem till landet senare idag. Problemet, om vi nu kan kalla det problem, är att på lördag kommer en kompis från 08-området och för ska vi på en dansgrej och sedan antagligen göra staden osäker. Hunden ska bo på ett annat ställe den kvällen och vi ska bo i min lägenhet, som för tillfället är dammig och stökig. Med andra ord måste jag städa nu! Fast bara leka liiite till med p6000, liiite!

Måste ni också städa idag?

Peace!

Kommentarer
Postat av: pelle

snygg design, ey! den blir nog ännu snyggare snart dessutom :D



hur är kameran? funderar på att köpa någon liknande sak som komplement för systemisen.

2009-07-08 @ 13:22:08
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: -MeMilly-

Jag gillar verkligen din blogg!

Vi kanske kan följa varandras bloglovin'?



KRAM ♥

2009-07-08 @ 15:44:44
URL: http://memilly.se

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0