fika är lika med Uno.

2009-07-20 @ 23:04:32
Det har varit fika i min lägenhet idag igen. Precis som igår, samma tid och samma plats. Nästan exakt samma människor också. Och exakt lika roligt. Uno är ett grymt bra sällskapsspel för den som missat det. Det kan spåra ur rätt rejält också, fast det kanske enbart gäller i min vänskapskrets, eller? Och second place first loser, är en grymt rolig regel också. Bara så ni vet. Förstår ni inte vad jag menar? Kan ni inte engelska? Okej, låt mig förklara: den som kommer tvåa är den som förlorar. Inte den som kommer sist, den som kommer tvåa. Alltså, det är den som kommer tvåa som förlorar mest. Fråga Curt, han vet hur det känns...


Nu ska jag vara ledig fram tills nästa måndag. Sjukt skönt och jag räknar med sol sol sol sol. Bara så alla vet varför det istället kommer regna hela veckan. Bitter, ja!

Peace

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

hej sötis, tittar in o gillar det jag ser. Om du gillar mig o min blogg, kanske vi

kan följas åt via bloglovin? .. så vi inte tappar bort varann i blogvimlet? =)

2009-07-20 @ 23:13:37
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

va roligt, verkligen kul! =D jag la just till dig! jag hoppas att du kommer att finna min blogg tillräckligt intressant, o följa mig framöver också.



haha, aa maten var suuuper god. ler o klappar mig på magen. haha kram!

2009-07-20 @ 23:44:47
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0