nails on holiday.

2009-07-22 @ 22:54:00
Med en ledighet från Donkelidonken där snygga naglar inte riktigt funkar så passar jag på att piffa till mig lite. Men bara lite eftersom jag faktiskt pysslar med hästarna, nagellack hänger inte kvar länge i stallet. ^^


Lite fräsht då? Kom igen, ge mig lite cred nu då! De är i alla fall, filade, lackade och hyfsat långa. Med tanke på att jag har dem superkortklippta när jag jobbar så är det här ett überlyft för min del. I helgen blir det någon läcker färg, för i helgen blir det fest! Lööööning!

Peace!

Ps. jag luktar tjära efter broms/myggmedlet hästarna har. Lukten går inte bort! Matchar perfekt till mina blanka naglar...

Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

smycken med fjärilar är så fina.

2009-07-23 @ 14:42:31
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0