ny header.

2009-07-15 @ 15:31:02
Ser ni att jag fått till en ny header? Okej, jag är väl medveten om att den är allt annat än avancerad men jag är nöjd i alla fall. Enkel, precis som jag vill ha det. Eller ja, om jag kunde göra värsta avancerade photoshop grejerna så skulle jag bergis göra en superläcker design till min blogg men det kan jag tyvärr inte. Men jag håller på och lär mig. Det här är i alla fall resultatet med hjälp av den här bloggens tips och trix. Finns spännande grejer där av en viss liten bunny ^^, hoppas updateringarna fortsätter för jag tycker den var ett grymt bra hjälpmedel.

Lärde mig även var man kan hitta snygga penslar till photoshop, jag som alltid trott att vissa bara var grymt säkra på handen när de gjorde sina vackra dekorationer! Den här och den här och även den här har jag nu nedladdade och uppzippade på min toshiba. Hade dock kunnat tänka mig att ladda ner typ alla! Kolla själva så får ni se.

Vill designa mer här på bloggen men allt har sin tid och plats. Just nu har jag plats i köket och det är tid för mat.

Peace!

Kommentarer
Postat av: pelle

SNYYYYYYGT!

Fast du måste bara fixa så att rubrikerna inte ligger rakt på kanten! ;) Annars skitbra!

2009-07-15 @ 18:40:29
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Peter

Ja, några pixlars padding på contentkolumnen skulle nog inte skada. Stilig header iaf, bra jobbat! :)

2009-07-15 @ 19:11:57

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0