Festina Lente!

2009-05-05 @ 15:09:40

Det är precis det jag gör.

Drog till den stora staden med mor och far idag. Resultatet blev ett glädjetujt från min plånbok i alla fall! Men jag ska strax dra till stallet så bilder från dagen inköp blir senare. Ja, saker till mig från mina underbara päron. Ibland är livet lite extra bra måste jag säga. ^^

Annars var jag lite för opitmistiskt klädd idag. Ruggigt väder här kring 08-/0176-området måste jag medge. Och jag som drog fram min vårkjol från Top Shop. Den har ju redan legat och väntat så många månader så den behövde luftas tyckte jag.

Och vad sägs om min tröja? En söt liten present från mor och far när de åkte på en kryssning i typ februari. Faktsikt första gången jag använder den, shame on me, men bättre sen som det heter.

En liten närbild kan väl behövas på motivet tycker jag (alltså inte närbild på mina bröst)


Jaha, nähä. Nu kallar hästarna! Hoppas bara att regnet håller sig kvar i molnen i åtminstone 2 timmar nu.

Peace!


Kommentarer
Postat av: pelle

vänta nu, stall? rider du?





så mycket man inte vet i denna värld. Illa.

2009-05-05 @ 18:19:44
URL: http://pellespersonliga.se

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0