en lill-lördag kan slå hårt.

2009-10-15 @ 11:43:00
Jag är en person som behöver sömn. Helst väldigt mycket sömn. Mer än 5 timmar för att kunna fungera ordentligt en hel dag. Därför bestämde mitt undermedvetna idag klockan 07.45 att det var på tok för tidigt att gå upp. Klockan 11.10 var en mer passande tid för då vaknade jag av mig själv. Jahopp, skolan börjar 09.00 men vad kan jag göra? Vrida tillbaka tiden kanske? Nä, jag ser till att pallra mig upp till skolan efter lunch istället.

Gårdagen var kanon för övrigt. Var länge sedan jag körde hårt på en lill-lördag. Mycket nytt och trevligt folk lyckades jag hitta också. Fast av någon underlig anledning så lyckades jag hitta den lilla procent som inte bor på campus. Jag vet inte hur jag lyckades, kanske för att jag inte heller gör det, man dras till jämlikar eller? Kul var det i alla fall men jag borde verkligen ha gått hem tidigare. Alltså verkligen. Jag hade nog överlevt om det inte varit så att jag ska jobba efter skolan. Det känns som att jag hade varit helt död på jobbet ikväll om jag gått upp 7.45. Det är inget bra jobb att vara död på, verkligen inte okej...

Bilder blev det många av, för många. Men inte på min kamera för den var kvar här hemma i 27a, haha. Så var det med det men jag ska låna en bild här av min kära Skinner så ska ni få se hur fin förfest vi hade. Eller för-förfest kanske det blir? Vi hade för-förfest hos Skinner, förfest i ett biljardrum, fest på offenciven och efterfest hos Jerry. Jag säger då det, att vara student är fan underbart!




Peace!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

HAHAHAHA! Love you<3

2009-10-15 @ 16:39:25
URL: http://stephaniesliv.blogg.se/
Postat av: pelle

Oh ja, det där med jämlikar är något som sker undermedvetet tror jag. Häftigt egentligen! Man ser ganska fort vilka som är som en själv. ;P

2009-10-15 @ 21:01:49
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Erika

Hej missa inte min bloppis just nu från 40 kr och FRI FRAKT



(för att hitta fler fynd titta i kategorierna till vänster)


Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0