ett pussel av minnen.

2009-10-06 @ 16:47:22
Hjärnan är märklig skulle jag vilja tillstå. Min är för tillfället lite lagom ur funktion skulle jag tro. Det känns så i alla fall. Typ som att den strejkar lite lätt. Ja, inte allt för allvarligt eftersom jag faktiskt klarar av att skriva men ja... Den är trött och utarbetad efter två långa dagar med alldeles för mycket information. Detta i kombination med dålig ventilering är inte ett vinnande koncept. Inte ett dugg.
Kan det vara så att min hjärna är för liten för alla de där 65 000 tankarna man tydligen tänker per dag? Jag skulle i alla fall misstänka att det är något sådant. Eller kanske snarare så att de här 65 000 tankarna plus de 34 000 nya tankarna i skolan i samband med 20 000 känslomässiga tankar blir lite väl mycket over load för mitt lilla huvud... Kanske, bara en till tanke att lägga till alla de där andra tusentals tankarna.
Göööh. Dags o vila hjärnan så att jag orkar lära ut danser ikväll!
Peace

Kommentarer

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0