FB styr liv.

2009-10-28 @ 23:32:53
Tro mig, det är sant. Människor är väldigt styrda av FB. Och med FB menar jag naturligtvis Facebook, fejjan, faceiB osv. Prova att ändra din relationsstatus så kommer snart en fjärdedel av dina vänner att ha frågat VAAARRRFÖÖÖR på FB och resterande kommer att ringa/smsa. Om jag får höra "behöver du prata så finns jag här" EN gång till så sprängs mitt huvud. Inget illa menat alltså, men eftersom vi, jag och min föredetta bättre hälft, själva tycker att allt e tipptopp så känner jag att alla andra kan ta och lugna sig. Det är inte direkt som att någon dött.

Annars så var det fest i lördags. Fest för min vän Lisa som fyllde 21 i går. Men ja, vi kände att en superfest en tisdag kanske inte var så passande så vi tog det under löningshelgen istället. Mycket klokt val om jag får säga så själv.
Det var en mycket lyckad kväll. Om än lite mycket dricka kanske. Eh, vi började lite väl tidigt, innan familjer ens ätit middag. Men vadå? Man fyller ju bara 21 en gång.

Nu måste jag gå och lägga mig för imorgon ska jag skriva adresser och klistra igen typ 32435253 kuvert. Kul kul kul kul kul kul....

Peace

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det handlar väl om att göra det smidigt, att berätta för nära och kära INNAN man går ut på FB och stämplar sig själva som SINGLE. Det är ju inget konstigt i att folk börjar undra ifall man helt plötsligt gör slut liksom utan förvarning

2009-10-29 @ 19:08:32
Postat av: charlie

haha vad gör man med en enorm rosa krita?

2009-10-29 @ 22:22:31
URL: http://redandblack.se
Postat av: pelle

Man fyller ju bara 22 en gång också. Och 23 en gång. Och 24.

2009-11-03 @ 19:59:45
URL: http://pellespersonliga.se

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0