lite gladare, mer fattig.

2009-10-23 @ 19:09:20
Så här ser mitt vardagsrumsbord ut nu. Bara så ni vet. Eller ja, locktången där köpte jag inte idag men resten köpte jag faktiskt idag. Som för att fira att lönen kom in på mitt konto idag. Nu kan vi fira resten av månaden med nudlar. Ehrm.

Ja, den är lila, hur ballt är inte det? Är det ballt och säga ballt eller är jag helt ute nu? Börjar jag bli gammal...?

Det mesta är inför halloween nästa helg. Japp, det gäller att vara ute i tid som sagt. Så nu har jag nog allt jag behöver för att bli riktigt jävla cool, kanske. Vad ska ni klä ut er till? Eller ja: ska ni klä ut er?
Ja, okej jag köpte andra saker också som till exempel detta söta rosettdiadem från Monik.

Som tur var så bjöd päronen på middag ikväll, vilket känns väldigt mättande. Mmm, black and white. Fredagsmys!


Peace!

Kommentarer

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0