Löning.

2009-10-23 @ 00:43:26
Imorgon kommer CSN och lönen. Jo, det är sant. Även om min lönespec inte har kommit ännu så kommer lönen att komma. Jag vet det eftersom så säger internetbanken: Framtida insättningar. Så står det! Sen att ingen annan heller har fått en lönespec lugnar mig ytterligare. Kan bero på att jobbet håller på att ändra till en lönespec som ska komma över internet istället för via snigelposten. Jag skiter i vilket, den kommer i alla fall imorgon!
Som för att fira löningsfredagen så ska jag iväg till 08-området fo sho! Shopping ni vet, det gäller ju att passa på när man har pengar! Ska försöka hitta något bra att ha på mig till halloweeen nästa helg nämligen. Ja, det gäller att passa på innan vecka 44 när hela Sthlm lär vara snorfullt av barn med lov. Jag är inte bitter inte alls, jag går i skola men får inget lov, inte bitter alls inte alls bitter inte ens lite bitter bitter bitter.
Okej, jag behöver inte köpa ett par svarta heels med dragkedja...
Och inte ett par nya tävlingsjeans.
Men annars behöver jag köpa typ allt. Eller behöver kanske är fel ord..?
Peace

Kommentarer
Postat av: Sassy

Snygga skor!



Hoppas du hittar nåt kul när lönen kommer in :)

2009-10-23 @ 12:11:03
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0