måndagstvätt.

2009-10-12 @ 12:19:45
Jag har tvättdag idag. Okej, den skulle ha börjat tidigare än vad den gjorde, cirka en timme tidigare men vadå? Jag gick och lade mig klockan kvart i tre igår så jag tyckte att det var okej att sova till kvart över elva. Jag älskar att sova! Så det så. (okej, förlåt jag sa att jag skulle gå och sova men jag gjorde inte det!)
Tvätt var det ja, inte särskilt spännande. Dock har jag en tenta att plugga till. Den är imorgon. Jag har läst 25 sidor av 137. Jag är på god väg. Eller? Fan också. Jag vill hellre minnas gårdagen och alternativt få veckan att gå fortare. Japp, jag älskar helgerna även om det är kul och plugga. Men jag hade inte riktigt någon helg den här helgen, bara jobb jobb jobb och sen kul en stund igår. Mera ledigt åt mig tycker jag faktiskt!
Men ja, plugg var det.
Peace

Kommentarer
Postat av: Charlie

thanks :) följ gärna min blogg.



asian is the shit

2009-10-12 @ 21:46:54
URL: http://redandblack.blogg.se/

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0