Here I am

2009-09-25 @ 12:47:53
Med viss påtryckning från ett visst håll + att jag egentligen borde plugga så tänkte jag ge ett livstecken. Men det här med blogga betyder nog ändå att man ska ha lite tid. Jag vet Linta, du vill ha något att läsa på jobbet... jag får väl försöka dåra ;)
Lite tid är just vad jag har. Alltså, har lite av. Det är skola skola skola, dans, dans, hästar, hästar, jobb, jobb. Jag blir snurrig i bollen! Men det är okej för idag har jag 5 timmar på mig att vara ledig. Eller nått.
Det jag egentligen borde göra nu är att skriva en uppgift om Mia Törnbloms bok Mera Självkänsla. Men jag kan inte. Jag vill inte. Vad ska jag skriva då? Boken suger riktigt jäkla hårt och min självkänsla är nu i botten eftersom någon mupp försöker tala om för mig hur jag borde skriva tusen saker varje dag. Förlåt jag är bitter. Men boken är hemsk. Ja, jag har väl antagligen för mycket självkänsla för att kunna ta till mig allt.....
Det var kräftskiva i augusti. Vi hade ett luddigt tema ála Krister Fugelaustronaut. Jag tolkade det som att jag kunde vara en stjärna som han åkte förbi. Ja, för jag är så jävla bra att jag är en stjärna. Ni ser, jag behöver ingen jävla självhjälpbok!
Annars är livet shysst. Jag är med i svängen! Bloggawards, alla blondbloggares nya designs... ny plattång, you name it! Jag är med! Allra bäst är nog ändå att Pellespersonliga.se är veckansblogg! Still going strong, still min favoritblogg what så evör.
Jag ger upp... måste plugga annars inget fredagsmys....
Peace!

Kommentarer
Postat av: pelle

Usch, jag skulle aldrig palla den där Törnblom-boken. Skulle nog reagera som dig, hehe.



Välkomman tillbaka i bloggosfären!

2009-09-25 @ 14:45:08
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Lindaste

YEY! Chris är tillbaka, du har just RÄDDAT min dag! ^^ Äntligen en massa att läsa! ;D

2009-10-02 @ 14:20:07

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0