En ny kategori

2010-12-10 @ 23:31:16

Jag har alltid varit lite rund och go. Är helt enkelt inte född till att vara en liten pinne. Har insett det att jag kommer aldrig bli en tajt liten brutta ala Gossip Girl. Men enough is enough!

Det skiljer många kilo på dessa två bilder. Många! Den vänstra är från 2007 och den högra från 2010. Det är förjävligt rent ut sagt hur lat och dum jag varit. Stackars min kropp! För lite röra på sig har varit mitt största problem. Dålig mat vissa perioder också en stor del av problemet. Så för ungefär en och en halv vecka sen bestämde jag mig för att nu räcker det! Jag har naturligtvis tänkt den tankten typ 245324524 gånger, men den här gången var det nog! Nog som i nognognognog!!! Så jag tog mig i kragen och gick med i Viktväktarna. Ett beslut jag inte alls ångrar. Jag behöver pressen av att veta att jag ska kollas av en utomstående. Jag behöver ha strukturerad koll på vad jag stoppar i mig. Så nu med en våg och en stegräknare och en butiksguide så är jag redo. Redo att klättra neråt. Därför handlar min nya kategori om vägen neråt. Följ med mig!

Start: 1/12 2010
Vecka 1 - minus 2 kilo

Och fan så stolt jag var när jag vägde in mig! Så sjukt stolt att jag äntligen bevisat för mig själv att jag också kan! Nu jäklar ska jag bo på Friskis! Idag har jag varit där på ett spinningpass och sedan en timme i gymmet. Najs! Invägning på tisdag igen. Och jag ska minnsan visa den negativa damen att jag kan gå ner 2 kilo fler veckor än en! Så det så!


Peace

Kommentarer
Postat av: Lindaste

Go Chris, Go chris GO GO GO chris dansar sittandes, svänger på armarna, när vi ses visar jag hur det ser ut ;D

2010-12-22 @ 12:20:35

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0