Cupcakes.

2010-01-20 @ 00:01:02

Jag bakade idag, cupcakes! Nä, jag behöver mer träning för att de ska se lite snyggare ut men de vart i alla fall rätt goda. Åtminstone de med blåbär i, de med choklad har jag inte hunnit smaka på ännu. Vännerna sa att de var goda men de känns rätt så partiska så jag kan inte riktigt lita på deras ord, haha. Roligt var det i alla fall. Måste börja baka oftare. Fast själv är jag inte så förtjust i sötsaker, får helt enkelt börja bjuda in vännerna på fika oftare!

Kommentarer
Postat av: Malin

Schytsta cupcakes! (kan man säga så?;-) )

2010-01-20 @ 09:26:33
URL: http://malinfeldt.blogg.se/
Postat av: Lindaste

Jag hade kunnat vara HEEELT opartisk och rent av EXTREMT kritisk OM jag hade fått smaka. viftar med fingret OH no she did not. ;D

2010-01-20 @ 11:29:13

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0