Lika barn leka bra.

2010-01-02 @ 18:29:13
Markus Krunegård är kunglig! Han är så överdrivet bra så jag vet knappt var jag ska ta vägen. För tillfället är jag alltså totalt insnöad på Krunegård. Och det är okej för vi ska gifta oss en dag. Lindaste har lovat att fixa honom i ett paket åt mig. Åh vad jag längtar, hehe. Hans texter träffar mig så bra just nu, jag tänker på dig och hur viktig du faktiskt är. Konstigt det där.
Lika barn leka bra

Innan dig innan dig var döden nåt som tröstade mig
Innan oss innan oss
var jag lost o längtade bort

Du har din jag har min diagnos
såna som vi skall inte umgås
Du har din jag har min diagnos

Men det krävs mera än så för o skilja oss åt
Det krävs mera än så för att skilja oss två

Innan oss innan oss flöt allt runt dygnet
runt runt. Huller om buller om huvud axlar
knän o ben allt var upp och ner

Du har din jag har min diagnos
såna som vi skall inte umgås
Du har din jag har min diagnos

Men det krävs mera än så för o skilja oss åt
Det krävs mera än så för att skilja oss två

25 kvadrat o en nitti säng hade gjort mig
beredd på att leva själv men du är som jag
o lika barn leka bra

Du har din jag har min diagnos
såna som vi skall inte umgås
Du har din jag har min diagnos

Men det krävs mera än så för o skilja oss åt
Det krävs mera än så för att skilja oss två


Jag hoppas i alla fall att det krävs mera än . Du är sjukt importante, var och en är vi bara sjuka rent allmänt. Det är fint med en vän som dig.

Kommentarer
Postat av: Tova

Men åh, visst är han ett geni! Jag kan väl också få en liten del av honom om ni gifter er? ;)



Finfin blogg förresten, tycker om att följa dina tankar på nåt vis.

kramar

2010-01-13 @ 21:15:37
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0