Burton under helgen.

2010-03-08 @ 12:54:57
Igår var en bra dag med shopping, fika och bio. Shoppingen kanske inte var särskilt underhållande för min studentplånbok men den gjorde under för min själ och det är ju ändå det som räknas. Eller..?


Som alla andra här i bloggvärlden var vi tvungna att gå och se Alice i Underlandet ála Burton. Helt okej. Det är vad jag har att säga om det hela. Varken megabra eller superkass. Bra, helt rätt och slätt. Depp är som vanligt en grymt duktig skådis och den galna tedrickarkaninen var helt oslagbar! Däremot 3D känns lite överskattat, inte min kopp te i alla fall. (Kan detta komma av att jag inte ens tycker om te...? Hm...) Men skickligt gjord film med snygga detaljer och Burtongalet i all sin prakt. That's all folks!

Sällskapet var det i alla fall inget fel på alls, det bästa skulle man kunna säga. Fast alla som ser denna film kan ju inte komma att ha lika trevligt sällskap som en själv men ändå. Bio så som det ska vara, mörkt och mysigt och spännande. (Alltså det första angående salongen, det andra angående sällskapet och det tredje angående filmen.) Åh, jag är så finurlig i bland.


NU: skola med DMC
SEN: träna inför dansen
SENARE: Du

Peace!

Kommentarer
Postat av: meriem

är super sugen på att se denna film! Men tyvärr så har inte mina vänner alls den lusten XD Alla som har sätt den säger iaf att den är super bra (:



jätte fin blogg föresten ^^

2010-03-11 @ 00:50:29
URL: http://meriemjamil.tk

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0