Sinnescirkus

2010-03-29 @ 10:26:00
Mina helger toppar varandra, vem hade kunnat ana det..? Okej, den här helgen fick sig en underlig liten twist på slutet, men annars var den grymt bra. Mest bra, lite konstig, som jag! Så låt oss ta helgen i en icke-kronologiskordning bara för att...
Igår var vi (jag, sockerkakan, hallonmuffinsen och farmor) in till Stockholm för att kolla på Henrik Fexeus Sinnescirkus. Den var hur häftig som helst! Men så som vi alla svor så ska inget berättas. Eller vaddå, det är knappast som att jag skulle kunna förklara allt häftigt han gjorde! Hjärnan är vek, helt klart och konstaterat. Vi kan verkligen manipuleras bort och vidare. Helt häftigt och jag fattar ingenting och mindre än vanligt. Härligt! Jag rekommenderar ALLA att se den här showen när den kommer tillbaka igen! Ett måste för livet. Helst ska ni ju se den i så fint sällskap som en annan gjorde men det får ni inte för dom är mina! (eller någon annan mer fin och ogirig kommentar om mina fina vänner)

Lördagen var inte egentligen så händelserik men den var väldigt mysig. Eller jo, jag fick lagad mat för en gångs skull, alltså som jag inte själv lagat. Imponerande, jag visste väl att du kunde mer än väl. Så mer hemlagat till mig, alltså sådant som jag själv slipper laga. Slipper är kanske fel ord då jag faktiskt gillar att laga mat så länge det är till fler än mig själv...

Fredagen bestod av diskobowling med min sötaste och hennes gulleponke, eller vad han nu kallas för... (jag hoppas du läser det här nu Lindaste ^_~) Ja, det var ju faktiskt någon mer som var söt som var där, såklart! Vi hade riktigt roligt även om jag inte vann alla gånger. Jag vann en gång i alla fall, men det en annan är inte så kinkig på att vinna, haha.


En toppenhelg som sedan avslutades lite kasst eftersom min praktikplats är puts väck. Suck, men men det löser sig väl. Ska iväg på möte om två timmar så då får vi se vad som händer. DUMMA! Men nu är i alla fall SISTA uppgiften för läsår 1 inskickad och klar! Härligt härligt. Jaja, dags att göra något viktigt.....



Peace

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi måste hitta ett smeknamn på dig...men jag går INTE med på kycklingfilén..det känns inte som du på nåt sätt ;-)

2010-03-29 @ 15:48:08
URL: http://malinfeldt.blogg.se/
Postat av: pelle

Varför får jag känslan av att jag skulle bli helnojig om jag gick på hans show? Sömnproblem, känner du av det? :P

2010-04-01 @ 13:42:29
URL: http://pellespersonliga.se

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0