Ett ljus i vardagen

2010-11-19 @ 01:03:15
Min kära sambo har ingen blogg så jag tänkte tävla åt honom. Han har ett stort problem. Ett problem som verkligen är ett riktigt problem. Han är så överdrivet svårväckt. Inga överdrifter! Han kan sova igenom vilken klocka som helst, det är helt sjukt! Så det blir ett problem, för han kommer inte upp om inte jag finns där när det är dags. Till råga på allt så jobbar han även natt vilket gör hans dygnsrytm helt störd = ännu fler timmar sömn när han kan. Hopplöst!

Så nu tänkte jag vinna denna tävling å min sambos vägnar. Jag lovar att det skulle vara ett extremt givande test om han fick prova den. Skulle den funka på honom så funkar den på vem som helst! Tävlar alltså på minbebis. Kommer bli jäkligt bra om vi/han vinner.

Kommentarer

Gimme!

Signatur:
Återvändare

Mail:

Let's be blog-buddies:



Trackback
RSS 2.0